Ännu en inspirerande dag framför datorn, hmm...

Sitter och utformar lite prislistor inför vinter och kommande året, har även tänkt sätta ihop  erbjudanden om privata fotokurser för de som köpt sig en kamera men behöver lite tips&råd för bättre familjebilder odyl.

Kanske kan vara ngt. att ge bort i Julklapp, en 2timmas fotokurs med eget val av nivå/inriktning.

Japp, så får det bli...

Glöm inte att kolla in canvasbilderna som hänger på museirestaurangens väggar, jag känner mig ganska nöjd, skulle haft lite mer belysning på dem bara.

Nu skall jag förresten åka till en skolklass på JohnBauer som väntar på att få lära sig lite mer, skall bli spännande, det är tredje gången dom har mig som lärare. Hoppas ni gillar mig...

Här får ni se en bild tagen i Oslo, Holmenkollen....hon har långkalsonger, tur att dom inte syns, men snöar gör det.


 
Bildbloggar